ח"כ מילביצקי: "לא חושב שבג"ץ יפסול את הרפורמה"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ מילביצקי: "לא חושב שבג"ץ יפסול את הרפורמה"

ח"כ חנוך מילביצקי במהדורת סוף השבוע: "אני לא חושב שבגץ יפסול את החוק בנושא הוועדה לבחירת שופטים. כאשר המבנה שלה שונה בפעם הקודמת בג"ץ לא התערב. הפעם מדובר בשינוי מינורי יותר"

חנוך מילביצקי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ חנוך מילביצקי (הליכוד), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס להעברת חוק הנבצרות: "עשינו תיקון חשוב בחוק הנבצרות שלא יאפשר להשתמש בו כדי להדיח ראש הממשלה ע"י פקידים. מלכתחילה החוק כוון לנסיבות בריאותיות אבל לאחרונה היה דיבור שנועד ליצוק בו משהו שמלכתחילה לא היה אמור להיות בו".

מילביצקי העריך: "אני לא חושב שבגץ יפסול את החוק בנושא הוועדה לבחירת שופטים. כאשר המבנה שלה שונה בפעם הקודמת בג"ץ לא התערב. הפעם מדובר בשינוי מינורי יותר".

על המתווה החדש: "מה שהדאיג אותי במתווה המרוכך זה שהשאירו את הערכאות הנמוכות עם הצורך בהסכמה רחבה ולא ברוב רגיל. חשבתי שנכון לעשות את זה גם שם. אבל הצבעתי בעד אחרי שלוין הסביר את ההיגיון בישיבת הסיעה. הנוסח הראשוני שאפשר רוב מוחלט לקואליציה בכל הוועדה, היה נוסח שבמקרה של מהפך שלטוני – לא היה טוב לנו".

על העימותים בין השר בן גביר למערכת המשפטית: "יש חוק שמקודם כרגע שמטרתו להכפיף את המשטרה להנחיות השר לביטחון לאומי. כשזה יעבור אני חושב שזה יתקן את חוסר האיזון שקיים היום".

ביחס לרפורמה כולה, אמר: "הדיונים האלה לוקחים זמן ואנחנו עושים אותם כמו שצריך. לא רוצים לתת לגורמים המשפטיים עילה להתערב".

על יוקר המחיה: "יש בשורות בתקציב החדש שאמור לעבור עד סוף מאי. להבנתי הוא נושא בשורה בעניין יוקר המחיה".



0 תגובות